My Artwork



















entri yang berkaitan dengan artwork boleh tengok DISINI.. JANGAN CURI UNTUK DIJADIKAN SEBAGAI ARTWORK SENDIRI.. ala,, bukan cantik pon nak curi kan~ buat sendiri lagi puas hati.. kalau nak jugak,, sila lah ambil tanpa rasa segan silu.. boleh simpan untuk refer.. kedekutnye lah ika ni.. hish.. (=_=)" bukan ape,, ika ni masih seorang yang bergelar pelajar.. belajar jurusan seni digital di ptss.. tak cantik mane pon design ika buat.. tapi,, hormati hasil karya orang lain,, itu yang penting.. kerjasama amat dihargai.. sekian~ happy blogging.. :) (puihh,, macam lah ada orang nak amek.. bukan lawo pon.. perasan lebih jela ika ni..)

No comments: