Tuesday, 30 July 2013

Mukadimah

salam,

hai..lama dah tak berblog..time cuti semester baru la nak jenguk blog sendiri..maaf ada yang terlewat reply comment..mungkin tuan punya comment pon dah tak datang jenguk sini..maaf..maaf sangat..cuti semester kali ni saya dan kembar saya cuti sama..dan pertama kali dapat berpuasa sebulan dan beraya sebulan di rumah semenjak 4 tahun lau..wee~~seronoknya~~!!kami buat kuih raya..dah siap 3jenis..awalkan??maka,,dah habis dua jenis kuih..muahahaha..dan kuih ketiga ini ibu tak kasi kami makan lagi sehingga raya..sobsob..

dikesempatan ini kerana takut tak berkesempatan raya, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada semua kawan2 saya terutama Hanafi sebab dah lama tak hang out..tak sempat la dude..sorry..hehe..kepada kawan2 saya yang lain yang ada terasa hati dengan saya..saya mintak maaf sangat-sangat..harap salah silap saya dimaafkan..kepada Aisyah, saya mintak maaf atas kelewatan dalam segala urusan..maafkan saya..awaklah kawan baik saya yang sangat banyak bersabar dengan saya..hehe..sayang awak..maafkan saya ye..kepada Suhaimi, saya mintak maaf atas segala keterasaan hati..maaf atas segalanya ya kawan-kawan..

oh ye..nanti,,'jika berkesempatan' saya upload video2 hasil kerja semester saya..tapi bukan sekarang..jika berkesempatan..di laman youtube saya..kerja semester yang tak seberapa..jika buruk sila komen terima kasih..

baiklah..sampai disini sahaja dahulu mukadimah saya..izinkan saya mengundur diri..terima kasih..

sekian,
IKA

No comments: