Saturday, 19 May 2012

promo + thankful

Hye olls.. Assalamualaikum.. FUH, lama betul nak memulihkan mood ni..maaf ye lama tak update..(#berangan retis jap) okay, memandangkan esok saya keje dan sekarang sudah teramat lewat, saya cuma nak update sikit je buat permulaan baru ni. saya cuma nak beritahu kawan2 bahawa saya dah guna dynamic layout dan saya sangat berpuas hati dengan layout ini. sangat dynamic! tengok kat sebelah kanan tu, ada bende boleh gerak-gerak..nak tengok profile ke, nak follow ke, nak tengok blog-blog kenalan saya ke dan yang paling penting nak tengok portfolio saya yang baru saja saya join sana untuk publish portfolio. chak3..best tak dynamic layout ni?? bagi saya best!! pihak google akan update kan lagi functin layout ni dari masa ke semasa..buktinya first saya try layout ni, tak keluar pon bloglist n other list saya tu..tapi sekarang bukak tiba-tiba muncul..tengok, siap ada profile lagi..BEST! ok,,cukup untuk setakat itu..kesempatan ini, saya nak ucapkan kepada semua yang sudi baca blog ini..dan,dan,dan kepada semua pensyarah2 yang telah mengajar saya, terima kasih sangat kerana telah mendidik dan memberi dorongan serta semangat kepada saya selama saya belajar di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin. TERIMA KASIH sangat2..selamat hari guru!!! n last over gedik nak mention..Alhamdulillah saya dipanggil dua interview sambung degree,,harap lah sangat dapat sambung, kemudian saya dapat kerja di One Baby World layari la laman webnye dan boleh shopping online, buat order t, boleh borak2 ngan saya (ehem,,keje ke ape ni? :P) dan news latest saya dapat akj atau nama lain dekan untuk semester akhir ni..Alhamdulillah sekali lagi sebab rezeki melimpah ruah..Terima kasih kepada kedua ibubapa saya kerana telah berusaha keras membesarkan dan mendidik saya selama ini..terima kasih kepada semua yang mengenali saya..dan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kejayaan saya..doakan saya berjaya dunia akhirat ye kawan2..terima kasih..sayang semua salam sayang dari saya, atikah.

4 comments:

Nurmaisarah Azmi said...

wah.. tahniah2 dapat dekan.. byak perkara baik.. Al hamdulillah

*47!k@# said...

tanx Nurmaisarah Azmi..Alhamdulillah (^_^)

putri=) said...

Tahniah kak tika! (:

*47!k@# said...

Tanx putri=) (ayus)!!