Friday, 9 December 2011

ade ape dengan 11??

assalamualaikum dan salam sejahtera...

lame dah tak jenguk blog nih..sekarang ni baru terasa nak jenguk..
check chatbox..arghh..ditag oleh seekor monster!!

11 rules, 11 things, 11 questions, 11 tags, and 11 friends

peh!!banyak betul..ermm2..nak layan ke tidak??layankan saje~haha..

oh tidak~! ada pula syaratnya..

11 rules:

.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post.
And create eleven new questions for people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them to the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged him/her.
6.No tag backs.
7.No stuff in the tagging section about
'You are tagged if you are reading this' you legitimately

(a.k.a really, trust, with all honesty) have to tag 11 people

11 things:

aduh,,banyaknya~nak cerita apa ya??

1. nama panjang siti noor atikah
2. nama pendek ika
3. suka purple,pink,itam n putih
4. sedang belajar memasak,,almaklumlah tengah cuti semester..ngehngehngeh..
5. suka layan kpop
6. kadang2 emo lebih,, kadang2 hati batu
7. suka berangan a.k.a tanam cita2 tinggi sangat :P
8. pakai phone nokia rm90 je
9. suka tempat tenang dan mendamaikan
10. tak suka asap rokok
11. lega dah no 11..tak tau dah nak tulis ape..

11 question:

1. Nama panggilan/manja korang?
hahaha..lau ngn kengkwn ika~lau kat umah rahsia~hahahaha :P

2. Suka/ xsuka sports?nyatakan apa n kenapa.
mestila suka~!bola~sbb ade hero malaya~:P (jk)
lau ajk tgok sukan tu,, bola la best..tp lau ajak main sukan,,suka je ape pon..asal game yang ika reti maen~haha..sbb dia akan kuarkan peluh dan badan jadi cergas

3. Suka/xsuka haiwan? nyatakan apa dan kenapa.
suka tengok tapi tak nak pegang~tak tau la kenapa

4. Tempat yang korang suka dan kenapa.
tempat2 yang mendamaikan..sebab leyh tenangkan fikiran..

5. Ok, cukup dengan soalan skema, sambungkan ayat ni, "kalau nak ambil hati saya, awak mesti........."
ambil hati awak keluar dulu..hahaha..

6." Awww..mamat/awek tu hensemlah/cunlahh sebab..............."
muka dia hensem la..tak kan sebab muka dia tak hensem, saya cakap dia hensem kan..nampak beno nipunye~haha..

7." Blog JiwaMonster nie........................"
saje an tag aku!!nak kena penyek tuan dia neh..(bermonolog:P)

8. Sambungkan pantun 2 kerat ini:
Cantik si puteri, harumnya mawar,
..........................................................
banyak la ko punye puteri, mai sini aku nak ajak war!!

9. Aaron aziz: sudikah dikau menjadi permaisuri hati ku?
korang: ..................................(nyatakan jawapan korang)
waaahhhh~!!sudi3..(sambil gengam tangan dan kelip2kan mate..haha..gedik!:P)

10." I wish i can go to.............................."
oh,,many place~

11. Yes,last question! Penat x jawab soalan aku?hehehe...
tak lah~aku memang suka sangat jawab soalan banyak2 nih~(mte ke ats tgn dibahu)

ni plak soalan untuk rakan yang ditag

1 suka layan lagu ape??
2 suka layan cerita ape??
3 suka tak kalau orang bagi hadiah??
4 kalau boleh nak hadiah apa??
5 impian yang terkini??
6 kalau orang buat awak marah,,ape awak nak buat??
7 apa pengalaman paling lawak yang awak pernah alami??ceritakan..
8 pengalaman paling sedih??
9 pengalaman paling seram??
10 awak rindu sape sekarang??
11 kalau diberi peluang, siapa yang paling awak nak jumpa??

ngehngehngeh..jawab ye akak2 n abang2 sekalian~jujur~ :P

11 friends:


opss,,jgn lupa paste link jwpn anda ke sini ye~mau check it out~jengjeng~haha..

2 comments:

putri=) said...

1 suka layan lagu ape?? LAGU YANG MENENANGKAN

2 suka layan cerita ape?? KOREA

3 suka tak kalau orang bagi hadiah?? ABSOLUTELY..SUKA SGT3!

4 kalau boleh nak hadiah apa?? BNTL LOVE WANE PINK

5 impian yang terkini?? CAMERA CM YUNA

6 kalau orang buat awak marah,,ape awak nak buat?? BUAT DO KNOW JE..MALAS NAK FIKIR2

7 apa pengalaman paling lawak yang awak pernah alami??ceritakan.. DGR SEORG KWN BENTANG KT DPN ALA2 RAJA LAWAK.

8 pengalaman paling sedih?? TAW KEMATIAN ARWAH ATUK 3 ARI LEPAS MENINGGAL

9 pengalaman paling seram?? TINGGAL SORG2 KT RUMH

10 awak rindu sape sekarang?? KAWAN2 LAME

11 kalau diberi peluang, siapa yang paling awak nak jumpa?? KAK HELIZA!

sori kak tika..mls nk post..^_^

*47!k@# said...

owhkey~PON BOLEYH~huhu