Wednesday, 11 May 2011

AWAS! kegiatan simbah asid di KL makin berleluasa!

mak aii,, terkejut degar berita ni.. YA ALLAH,, selamatkan lah kami YA ALLAH.. apelah perasaan dyorang lepas buat khianat ni?? dipercayai dua orang suspek yang menungang motosikal mendalangi kegiatan ni.. kejadian berlaku di sekitar Persiaran Titiwangsa, Dang Wangi, Sentul dan Brickfields. nak tau kisahnye ada dalam entry sumber ni and sumber ni.. so,, lepas ni korang2 kawan2 ika yang berada di sekitar kuala lumpur.. hati2 lah bila ada dua orang bermotosikal menghampiri korang.. kita sama2 doakan semoga kita semua tak menjadi mangsa.. amin.. yang penting keluar rumah jangan lupa baca doa tawakal.. ya Allah,, sungguh ika takot sebab ika selalu jalan sensorang kat kl uh,, dari pudu ke umah memang selalu jalan sensorang.. macam takde perasaan je si pelaku tu kan?? huu~(T.T).. tanx kepada kawan ika yang share maklumat ni kat ika..

7 comments:

putERi-kAtEk said...

hati2..jangan jln sorg2 lagi tau...huhuhuh...jahat betul depa kan

aida4eva said...

eeeiiii~

takot nak jln kat kl dah :(

tapi td baru je g masjid jamek naik moto ..


kui3

*47!k@# said...

putERi-kAtEk: tu lerr..jhat!wuu~T.Ttp lau xde teman cmne??terpaksa gk jln sorg2..

*47!k@# said...

aida4eva: tu lerr..takot dh skrg..:(
uit,,hati2 tau..pakai viser tau~

lie said...

hati2

*47!k@# said...

lie: hati2 kamu juga~dia xkire siapa~

*47!k@# said...

lie: huu~tanx..awk pon yee~