Monday, 18 April 2011

KORANG BUAT APA KALAU SEDANG BLUR

ketika terik mentari sedang memanc0orr.. saat ika keseorangan dalam rumah ni.. ika dengan bluuurrrr nye menjoinkan diri dalam segmen penulis senje yang menanyakan soalan seperti tajuk di atas.. haha XD.. sape2 yang macam ika jom join SINI..
header yang simple dan menarik tertarik kau memang deb0om!!

JAWAPAN IKA:
ika tak tau nak buat apa sorang2 macam sekarang ni,, jadi ika akan......
  1. MENGONLINEKAN DIRI..
  2. CHECK STATUS FB MEMBER2..
  3. SEMAKKAN WALL MEMBER2
  4. MESEJ DIA (mangsa2 ika)
  5. MAKAN
  6. TIDO (tahap dah habes buat kelima2 diatas)
sekian~ :)

10 comments:

PyeLanG said...

nice blog.. slalu kalo pyelang ngah blur, tido saje.. hahaha!!

http://pyelang.blogspot.com/

♥CiK DuYuNg_Ca♥ said...

ca datang terjah kamu..

comelnyer header ika! ca suka.. :)

kita boleh geng sebab bila blur kita makan..huahaha

pwincess Lov3y dOv3y said...

hahaha..nie mst daa bosan tahap giler nyer kan kak...

*47!k@# said...

@PyeLanGtidokan saje diri tu..haha XD

*47!k@# said...

@♥CiK DuYuNg_Ca♥haha..sep2!yeay! XD

*47!k@# said...

@pwincess Lov3y dOv3yhaha..yup!jom la join skali :)

man yusoef said...

tapi asyik online jek pon bosan gak...balik2 bukak benda yg sama...haha

*47!k@# said...

@man yusoefhahaha..ye tk ye jugk kn..tp tulah..buat mse ni tk bosan la..sbb ade je bnde nk bork2 ngn membe2..haha

cik azeya said...

tidorrr. haha. :)

*47!k@# said...

@cik azeyayeay!tido..last choice..haha XD