Thursday, 28 April 2011

khairul fikri (kayif) lawan lecture

alkisah berbunyi begini.. seorang beloger yang namanye sedang meningkat popular iaitu khairul fikri dengan nama blognya Kayif dot Com.. blogger yang kretif dan ramah ini rupanya adalah pelakon yang berbakat.. sebenarnya dia adalah seorang yang sangat keras kepala.. suka membuli dan suka melawan.. akan tetapi dia pandai menyembunyikan sifat negatifnya dikhalayak ramai.. buktinya.. dia telah membuli seorang blogger kecil yang masih lagi mencari identiti diri.. saksikan dialog di bawah..


dia ingin membuat pertaruhan dengan seorang lecture ptss yang dikatakan meniru muka dia.. saksikan lah pertaruhan mereka..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


di atas adalah banner pertaruhan.. mari kita saksikan pertaruhan antara lecture ptss dan kayif.. dan di bawah adalah gambar2 perlawanan mereka.. teruskan scroll ke bawah..







oh tidak!! mereka ni adik beradik ke??? tak tau pulak yang mereka ni adik beradik.. setelah kayif ditemu duga.. dia bakal melanjutkan pengajian di ptss dalam bidang programming.. untuk pengetahuan kayif.. lecture ni mengajar 2d animasi dalam bidang seni digital.. dia lecture ika.. bangunan jabatan kami bersebelahan dengan bangunan jabatan kayif nanti.. nanti mesti kayif jumpa jugak dengan lectur ni skali.. alang2 jangan lupa cari ika sekali ye.. HAHAHAHA.. gelak besar.. ika nak buat kontroversi kat dua2 jabatan.. siaplah nanti.. haha.. cepat2 sikit masuk ptss ye..

30 comments:

KyêrulL said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. ini abg kayif niE.. mcm mane boleh sesat kat sane.. nanti nk tanye maklah hiks3.. nak masukkan entry niE hiks3

IzREen :') said...

hahahaha.. klaka la.. same seyh muke

Inche Vampire said...

muka bantai sama! haha

*47!k@# said...

KyêrulL: hahaha..eh,,ckp la btol2..ni abg btol ke hape ni??konfius2..xpenah tau pon..hahaha..

*47!k@# said...

IzREen :'): haha..same kan??tulah..penat cari dari smlm nak matchkan gmbr dyorg..(=_=)"

:: Azizah Alwi:: said...

haha..gelak memanjang bila tengok gambar dia ni..

Agak-agak si kayif ni dh jumpa 7 orang muka sama macam dia tak?? haha

:: Azizah Alwi:: said...

haha..gelak memanjang bila tengok gambar dia ni..

Agak-agak si kayif ni dh jumpa 7 orang muka sama macam dia tak?? haha

~Kirin Selama Perak~ said...

sapa kayif ni??!!!

fRaMe+LenSeS said...

muka nak sama ja

*47!k@# said...

:: Azizah Alwi:: : hahahaha..xtau lah kan~tu kena tnye dia sendiri..

*47!k@# said...

~Kirin Selama Perak~ :hahaha..sampai cmtu skali naa~

efa said...

kahkah sama seh ^_^ kelakor habis

*47!k@# said...

fRaMe+LenSeS : haha..kan??sebab tu ika usaha jugak cari gambar match..

*47!k@# said...

efa : hahahaha..ika dari tadi dok gelak tak habes lagi nih..

Along Usop said...

woaahahahahhahaha..... !!!
kyerull ade kembar!!...

nasib baik bukan robot besi!! agagagagagagagag =p

*47!k@# said...

Inche Vampire: haha..ganas kan kayif nii..

*47!k@# said...

Along Usop: hahaha..tu ler pasal..

Dayana AZ said...

woahh ada iras2 la kak ika! hahaha :P,
eh ti kak ika stu tmpt la ngn kyerull eh? hehe :P

*47!k@# said...

Dayana AZ: haha..yup!
ha'ah..nnti ktorg same tmpt study..:)

aliarosli said...

hhahahhah, ade la sama

emmmmmmmm,bertemu lah mereka nanti

najihah sahami said...

hahaha..kelakar wei..muka xsama pun. tp cara ketap bibir tu sebijik. mybe ni muka layif 20 tahun akn datang kot..kua3,.

Sunah Mohammad said...

ERKKKKKKKKKK! SAME!!!

www.fierapirot.bolgspot.com said...

haah..same!hhehehe=0 singgah and folllow akak..=)

najihah sahami said...

hahaha..kelakar wei..muka xsama pun. tp cara ketap bibir tu sebijik. mybe ni muka layif 20 tahun akn datang kot..kua3,.

*47!k@# said...

aliarosli: haha..btol3..nnti kayif masuk ika nak bawak lecture ni jumpa dia..(^_^)

*47!k@# said...

najihah sahami:haha..tepat sekali..ni muka kayif 20 tahun akan datang!(maybe)

*47!k@# said...

Sunah Mohammad: HAHA..kan kak~:)

*47!k@# said...

www.fierapirot.bolgspot.com: haha..oh really??tanx (^_^)wait ya~

Fahmi Mahat said...

dua3 suka wat muka~ hahah XD

*47!k@# said...

hahahaha..tapi kayif tu lagi banyak mimik muka dia suka pose..susah nak cari sama mimik..