Sunday, 10 April 2011

hadiah doodle untuk seseorang!!

haa,, berita baik untuk yang teringin nak mendoodle kan gambarnye.. seperti yang kalian sedia maklum,, ika akan bloglistkan follower ika yang miliki no bertuah.. dan sekarang ika tengah tunggu follower bertuah yang memegang no 300.. macam biasa,, ika nak bagi award kat dia.. dan apa yang ika nak bagitau ni ialah.. sapa yang dapat print skrin si bertuah akan dapat doodle dari ika!! sila alert k ;)

17 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahhhhh

faraa halim said...

saya akan alert demi doodles hehe

saya bukan tomato said...

wahhh tp dah folow dah..huhu

*47!k@# said...

@fRaMe LenSeSwahwahwah..haha XD

*47!k@# said...

@faraa halimchaiyok2!! :)

nelly said...

wah !!!!!!!

*47!k@# said...

@saya bukan tomatodoodle utk yg print skrin..follower bertuah tu dpt award n msuk bloglist je la~ :)

*47!k@# said...

@nellywah3!!:)

Pakcu said...

wahhhhh..dah dekat 300..kalah la pakcu..hehe

*47!k@# said...

@Pakcupakcu,,dekat je,,belum lagi sampainye..:)

♥yaya budak suka embun♥ said...

nak try..hahaha :PP

*47!k@# said...

@♥yaya budak suka embun♥try la..tak tau la bile..lmbt lgi nih..ika takot tak perasan je.. tu yang ika mintak tolong followers :)tanx pada yang nk tolong :)

Zyash said...

Okey...rojer n out...mintak2 tak lupe....huhu

*47!k@# said...

@Zyashchaiyok2!

adan said...

bagi saya doodle free boleh?

tak tau sangat doodle2 ni.. macam comel je kan..kan..

kita tunggu dan lihat nanti sape yang bertuah tu..

*47!k@# said...

@adanboleh je..kalau adan berjaya print skrin follower ke 300 tu ^_^ tapi kene cepat sebb org pertama hantar entri je dpt..

apleous25 said...

http://terataknadia.blogspot.com/2011/04/nak-doodle.html