Friday, 1 April 2011

continue 3



entri ni continue untuk entri 1 dan 2.. cerita terberhenti time dalam perjalanan.. oke,, ika continue setelah sampai..

ika: hello assalamualaikum.. kak ainul,, katne??

ainul: hello wa'alaikumussalam.. kat amphi.. asal??

ika: kitorang dah sampai ni..

ainul: sampai?? (sambil kepala pusing belakang kiri dan kanan.. ika perhati dari anak tangga..) aaahhh,, ika!!!!!!!

tak sempat nak letak fon,, kak ainul terus berlari menerpa kami..

ainul: rindu korang!!

kak fana turut menjerit menerpa kami.. kak mun pon! haha..berpelukan kami depan bilik props.. semua yang di amphi melihat kami.. ahh lantak lah.. rindu giler dah ni.. mengeletar tangan ika lepas dah jumpe dyorang.. senyum yang dari awal kat shahab tak habes2 lagi.. skali lagi nak bagitau 'kalau geng pompan dah jumpa paham2 jala kan..' haha.. malas crita,, panjang sangat.. kami pon berlunch sama2.. bergambar dan macam2 lagi lah~ biarkan saja gambar menceritakan tahap kegembiraan kami.. haha.. sila jeles lagi sekali ye shalina, aiman n laen2.. haha..

bersama akak2 senior..(yg di tepi skali tu sila abaikan~T.T)

bersama dds sem3

bersama k.ainul n k.fana


gambar diedit oleh teah..

sekian~dah tiga post entri pasal ni.. cukup kot untuk menjeleskan mereka2 yang berkaitan..haha..