Friday, 25 March 2011

tatkala berok ditinggalkan

tadaa~

^jpeg^

^gif^

ni lah aqilah..my lovely twin..

p/s: sila komen dgn jujur dan ikhlas ye..

aduh,,tadi ika sensorang pompn dalam ofis..teah tak datang..pastu ade orang datang cabut wall.. 'TEAH!! OFIS DAH NAK PINDAH TEMPAT!! jangan terkejot ye datang nanti dah xde dinding.." ramai giler pekerja tokang cabot wall tu..sumenye laki..ofcoz la kan dah namenye keje lasak..ika hari ni jadi bisu seribu bahasa..terperosok bawah meja tatkala mereka mencabut wall..aish..tak senunuh dok bawah meja..tak la sampai macam tu sekali..just dok sorang2 ja la..

tadi berokben tak bawak pegi ofis,,kak long ika nak gune..at last dy tak sempat pon nk gune..kalau tau ika bawak je tadi..tapi,,ade jugak hikmahnye..jemari ika ni merajinkan diri bukak ps cs4 ika..dan ni lah hasilnye..

haha..ika maseh konfius..ni doodle ke kartun??

kalau korang nak jugak klik SINI

miss my twin very much.. :'(

oh ye,,
tingal lagi 6hari lagi contest ika nak tamat
sempat lagi kalau nak join..
tekan SINI

4 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

cmey.:)

*47!k@# said...

@pwincess Lov3y dOv3y hee..terima kasih :)

Orang Kampung said...

pandainya lukis..
aku xreti pun.. hoho

*47!k@# said...

@Orang Kampung gune hikmat ps je..btw tanx :)